عدم خلاف در منطقه 1

فهرست مطالب

منطقه 1 تهران یکی از مناطق پرطرفدار برای ساخت و ساز است و افراد بسیاری هستند که تمایل به سکونت در این منطقه تهران دارند. اگر شما قصد ساخت و ساز در این منطقه از تهران را دارید، حتما به گواهی عدم خلاف در منطقه 1 نیاز پیدا خواهید نمود. همانطور که برای شروع ساخت و ساز یک بنا یا ساختمان به جواز یا پروانه ساخت نیاز داریم. جهت ادامه عملیات عمرانی و ساخت و ساز یک بنا به گواهی عدم خلاف نیاز پیدا خواهیم کرد. برای شناخت بیشتر گواهی عدم خلاف و روند دریافت این گواهی با ما در رویال سازه پایدار همراه باشید.

گواهی عدم خلاف چیست؟

گواهی عدم خلاف، یک برگه است که در حین اجرایی کردن عملیات ساخت یک پروژه ساختمانی، به وسیله مالک یا پیمانکار جهت تایید صلاحیت بنا یا ساختمان و نبود هیچ نقص و مشکل فنی از نهاد مربوطه درخواست می‌شود. البته این درخواست زمانی است که هنوز پروژه ساخت تمام نشده است.

بنابراین ساختمانی که در حین ساخت دارای گواهی عدم خلاف باشد، به این معناست که این ساختمان در ساخت و ساز مطابق با قوانین شهردای عمل کرده و مرتکب کوچک‌ترین خلافی نشده است. حال اگر شما به عدم خلاف در منطقه 1 تهران نیاز دارید، کافی است با ما در رویال سازه پایدار در تماس باشید.

اخذ عدم خلاف در منطقه 1 با رویال سازه پایدار

مراحل اخذ گواهی عدم خلاف در منطقه 1 شامل تشکیل پرونده، بازدید، مرحله طرح تفضیلی و برو کف، مرحله بررسی خلاف جهت اخذ گواهی عدم خلاف، واحد نظارت فنی و … است. همانطور که مشاهده می‌نماید برای اخذ گواهی عدم خلاف نیاز به عبور از مراحل گوناگونی دارید.

در حالی که ما در شرکت رویال سازه پایدار دارای یک تیم متخصص، حرفه‌ای و بسیار با تجربه در زمینه اخذ گواهی عدم خلاف ساختمان هستیم و می‌توانیم بسیار فوری این گواهی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین همین حالا با ما در شرکت رویال سازه تماس بگیرید و اخذ گواهی عدم خلاف ساختمان خود را به ما بسپارید.

چرا گواهی عدم خلاف مهم است؟

گواهی عدم خلاف یک ساختمان یا سازه به این معنی می‌باشد که آن سازه تا هر مرحله‌ای که ساخت شده است، طبق ضوابط و قوانین شهرداری عمل کرده و هیچ گونه خلافی ندارد. به دلیل مواردی، عدم خلاف در منطقه 1 یا هر منطقه دیگر دارای اهمیت است که در ادامه عنوان خواهیم نمود.

الزام شهرداری به صدور گواهی عدم خلاف، اطمینان خریدار برای خرید ملک بنا بر دارا بودن عدم گواهی خلاف ساختمان از موارد مهم بودن اخذ گواهی عدم خلاف یک ساختمان است. همچنین با دارا بودن این گواهی در هر مرحله‌ای از ساخت و ساز می‌توان ساختمان را سند زد و به دیگری منتقل نمود.

صفر تا صد گواهی عدم خلاف با رویال سازه پایدار

هر ساختمانی همانطور که برای ساخت نیازمند جواز یا پروانه ساخت است، در مرحله‌ای از ساخت که هنوز به اتمام نرسیده، نیاز به گواهی عدم خلاف دارد تا نشان دهد که تا این لحظه ساختمان در حال پیشروی مطابق با قوانین و ضوابط شهرداری است.

بنابراین اخذ گواهی عدم خلاف بسیار مهم است و اگر شما به دنبال گواهی عدم خلاف در منطقه 1 تهران هستید، می‌توانید صفر تا صد دریافت این گواهی مهم و اساسی سازه خود را به تیم مجرب و حرفه‌ای ما در رویال سازه پایدار بسپارید.