طراحی نما ساختمان مدرن و کلاسیک

فهرست مطالب

طراحی نما ساختمان مدرن و کلاسیک

یکی از مهم‎‌ترین قسمت‌های یک ساختمان نمای آن است که به عنوان اولین چشم انداز هر ساختمانی بسیار اهمیت دارد. طراحی نمای ساختمان حتی از طراحی محوطه ساختمان مهم‌تر است؛ زیرا اولین بخشی از قسمت‌های یک ساختمان است که سریع توجه همگان را به خود جلب می‌کند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مطلب در مورد طراحی نما ساختمان مدرن و کلاسیک و هر کدام از این نماهای زیبا نکاتی ارزشمند را به شما به اشتراک بگذاریم. یک طراحی زیبا و باشکوه در نمای هر ساختمانی ارزش و بهای ساختمان را افزایش خواهد داد و به زیباتر شدن شهر و کشورمان کمک شایانی خواهد نمود. نمای ساختمان جزو آخرین مراحل طراحی یک ساختمان است؛ اما اولین تأثیر بصری را بر روی افراد دارد. برای شناخت بیشتر نمای مدرن و کلاسیک و طراحی این دو نما با رویال سازه پایدار تا انتهای این مطلب همراه باشید.

طراحی نما ساختمان مدرن و کلاسیک توسط شرکت رویال سازه پایدار

می‌توان به‌طور قاطع گفت که هویت یک ساختمان نمای آن است و حتی می‌توان گفت هویت یک شهر به نمای ساختمان‌های ساخته شده در آن وابسته است. نمای یک ساختمان ترکیب توان مهندسی فنی‌آوری‌های نوین، خلاقیت، هنر، تجربه و استفاده از متریال‌های بصری به‌صورت کاملا موزن و هماهنگ در کنار یکدیگر است و نمای یک ساختمان علاوه بر معرفی ساختمان در واقع نمایانگر درون ساختمان نیز می‎‌باشد.

طراحی نما یکی از بخش‌های مهم در طراحی معماری یک ساختمان است و این قسمت از ساختمان که به‌عنوان پوسته خارجی بنا می‌باشد، بسیار مورد توجه همگان قرار دارد و نیاز است که توسط یک تیم حرفه‌ای و متخصص و با تجربه انجام گیرد. شما برای طراحی نما ساختمان مدرن و کلاسیک خود می‌توانید روی مهندسین مجرب ما در شرکت فنی و مهندسی رویال سازه پایدار حساب بازکنید. فقط کافی است با ما تماس بگیرید و کیفیت و تفاوت را احساس کنید.

نمای مدرن چیست؟

طراحی نمای مدرن یک سبک معماری بسیار پرطرفدار در سراسر دنیاست. سبک مدرن در طراحی نمای ساختمان دارای ویژگی‌های فراوانی است که همین مزایا و ویژگی‌های دلیل محبوبیت این سبک از نما در همه دنیا و در سال‌های اخیر در کشور ما شده است.

طراحی نمای مدرن کاملا ساده بوده؛ اما در عین سادگی بسیار جذاب و دیدنی است و همچنین این نمای جذاب نمایانگر و معرف خلاقیت و هوش معمار و طراح آن نیز می‎‌باشد. شما با تماس با رویال سازه پایدار می‌توانید طراحی نما ساختمان مدرن و کلاسیک خود را به مهندسین با تجربه و مجرب ما سپرده و آسوده باشید.

در طراحی نمای مدرن از هیچ قوسی در ساختمان استفاده نمی‌شود و در این سبک از نما فقط شاهد اشکال هندسی ساده هستیم که بسیار بر جذاب شدن نما می‌افزایند و هدف طراحی این نما را که سادگی است به خوبی نمایان می‌سازند.

نمای کلاسیک چیست؟

یکی از مطرح‌ترین سبک‌های معماری در جهان نمای کلاسیک است که در ایران به‌نام نمای رومی نیز شناخته می‌شود. در ساخت و طراحی این نما از سنگ‌های گران‌ قیمت و زیبایی برای طراحی استفاده می‌شود. نمای کلاسیک از نمای معماری رم و یونان باستان الهام گرفته شده است و به همین دلیل در این نما استفاده از تزئینات یونان باستان مانند ستون‌های بزرگ و باشکوه، گچ کاری کاری‌های زیبا و مجسمه بسیار به چشم می‌خورد.

توجه به طراحی نما ساختمان مدرن و کلاسیک امر مهمی بوده و نیاز است که در طراحی هر نما دقت فراوانی صورت گیرد. مثلا در نمای کلاسیک تقارن یک اصل جدایی ناپذیر در طراحی این نما محسوب می‌شود؛ در حالی‌که در نمای مدرن سادگی حرف اول را می‌زند.

اگر دوست دارید که طراحی ویلا یا ساختمان شما به زیباترین شکل ممکن و با یک قیمت مناسب انجام گیرد با ما در شرکت فنی مهندسی رویال سازه پایدار تماس حاصل نمایید.

تفاوت نمای مدرن و کلاسیک در چیست؟

با توجه به آنچه که در این مطلب عنوان شد، در می‌یابیم که نمای مدرن و کلاسیک هم در تغییرات ظاهری و هم از لحاظ کیفیت با هم تفاوت‌هایی دارند که بسیار نمایان است. مثلا در طراحی نمای مدرن از متریال‌هایی مانند چوب، پلاستیک و پروفیل استفاده می‌شود که برعکس در نمای کلاسیک این متریال‌ها جایگاهی ندارند.

وجود تنوع متریال در طراحی نمای مدرن دست طراحان را در طراحی این نمای ساده و جذاب بسیار باز گذاشته است. اما متریال استفاده شده در نمای کلاسیک محدود بوده و نمی‌توان این نما را با محصولات دیگر ترکیب نمود و این سبب محدود بودن طراحان در طراحی این مدل از نما شده است.

از تفاوت‌های بارز دیگر نمای مدرن و کلاسیک این است که نمای کلاسیک بسیار شلوغ و کار شده است؛ در حالی‌که نمای مدرن ساده و جذاب طراحی می‌شود و انتخاب هر کدام از این نماهای به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد و نمی‌توان گفت که نمای مدرن بهتر از نمای کلاسیک است. هر کدام از این دو نما زیبایی و شکوه خود را دارند.

شما برای طراحی نما ساختمان مدرن و کلاسیک خود و یا مشاوره در این زمینه می‌توانید با ما در رویال سازه پایدار تماس بگیرید.

طراحی نما ساختمان مدرن و کلاسیک خود را به رویال سازه بسپارید

در این مطلب با دو سبک طراحی نمای مدرن و کلاسیک آشنا شدیم و اکنون زمان آن است که به طراحی نمای ساختمان خود بپردازید و از طریق یک شرکت معتبر و با تجربه و به‌روز در این زمینه اقدام به طراحی نمای ساختمان خود نمایید تا مهندسین و طراحان این شرکت راهنمای شما برای طراحی نما ساختمان مدرن و کلاسیک ساختمان شما باشند و در این پروسه مهم شما را یاری دهند.

نمای یک ساختمان دانشی به‌روز و همیشه در حال نوشدن و متحول شدن است که نیاز به طراحی توسط یک تیم مهندسی مجرب، با تجربه و متخصص دارد که ما در شرکت فنی و مهندسی رویال سازه پایدار از تیم مهندسین حرفه‌ای برخوردار هستیم. فقط کافی است با ما تماس بگیرید و طراحی نمای ساختمان خود را به ما بسپارید.

انتخاب یک شرکت معتبر و با تجربه فرآیند زمان‌بری و پیچیده‌ای است که نیاز به جستجو و زمان زیادی دارد، به همین دلیل ما به شما شرکت فنی و مهندسی رویال سازه پایدار را معرفی می‌کنیم که در حرفه خود بهترین هستند.