طراحی نمای ساختمان در منطقه 5

فهرست مطالب

طراحی نمای ساختمان در منطقه 5

نمای خارجی یک بنا بیانگر ویژگی‌های بارز سازه و سبک مورد استفاده در ساخت و ساز است که به همین دلیل طراحی نمای بیرونی اهمیت بسیار زیادی در جوانب گوناگون دارد. از آنجایی که مهم‌ترین بخش ساختمان که در نگاه اول مشاهده می‌‌گردد، نمای آن می‌باشد، باید از ابعاد متنوع به طراحی آن توجه نمود و استفاده از مصالح و متریال متنوع جهت طراحی نمای ساختمان در منطقه 5 باعث متنوع شدن آن در سازه‌های مختلف می‌شود. علاوه بر این که زیبایی ملک تحت تاثیر نوع نمای آن قرار خواهد گرفت که در زیبایی و چهره شهر و منطقه نیز تاثیرگذار است.

نمای ساختمان دارای شخصیت و هویت است و از ساختمان در مقابل عوامل گوناگون محافظت می‌نماید که در این خصوص نیاز است که از استانداردهای مشخص در هر منطقه پیروی کرده و مقررات ساختمانی را به دقت بالا مورد توجه قرار دهیم. به عبارتی نمای ساختمان نقش عایق را بازی هم می‌کند و باعث می‌‌شود که هدر رفت انرژی در کمترین مقدار ممکن پدیدار گردد.

شماره تماس: 09124409621

طراحی نمای ساختمان در منطقه 1

نقش مهارت متخصصین در طراحی نمای ساختمان در منطقه 5

پروژه‌های طراحی نمای خارجی بنا صرفاً از عهده مهندسان معمار و طراحان متخصص برمی‌آید و اگر چه طراحی نمای بیرونی مطابق با سلیقه افراد انجام می‌‌گیرد اما امکان‌پذیر بودن یک پروژه ساخت و ساز و انتخاب مصالح مورد نیاز با توجه به نوع نما حرف اول را می‌زند. طراحی نمای بیرونی ساختمان در منطقه 5 نشان‌دهنده مهارت طراح، نقشه معمار ساختمان و البته سلیقه به کار گرفته شده در آن است. هر اندازه که طراحی نمای خارجی بنا دقیق‌تر و جذاب‌تر باشد، باعث زیباتر شدن همان منطقه می‌گردد و چه بسا اگر هدف ساخت و ساز بر ویلاهای شهرکی یا مجتمع‌ مسکونی در منطقه 5 متمرکز باشد، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی نمای ساختمان در منطقه 5 می‌توانید با ما در رویال سازه پایدار تماس بگیرید.

شماره تماس: 09124409621

 مراحل طراحی نمای ساختمان در منطقه 5

  • در ابتدا ی کار زمان تحویل و مبلغ طراحی نما توسط طراحان تایید خواهد شد.
  • سپس طراحی نمای ساختمان در منطقه 5 توسط نرم افزارهای دوبعدی و سه بعدی مثل اتوکد و تری دی مکس انجام می‌شود.
  • در قسمت بعدی نیز طرح ها توسط مالک بررسی شده و در صورت نیاز اصلاحات مورد نیاز مالک رفع خواهند شد.
  • مرحله اصلی در دریافت تاییدیه تهیه آلبوم کمیته نما است که این آلبوم کمیته نما دارای فرمت مخصوصی می باشد و این آلبوم که به وسیله شهرداری منطقه تهیه شده و تقریبا در هر منطقه متفاوت است که شامل موارد زیر می شود.

صفحه ی اصلی شامل مشخصات مربوط به ملک و طراح است، تصاویر موجود از وضعیت بنا و همسایه ها، نقشه های اتو کد، نقشه تری دی مکس، جانمایی تصاویر در میان منازل همسایه با نرم افزار فتوشاپ، نقشه کامل اندازه گذاری، پلان و جزئیات نمای بنا، برگزاری جلسه در کمیته نما با حضور طراح و گرفتن تاییدیه ها، طراحی نما، تاییدیه نما که در رویال سازه پایدار می‌توانید از روند آن مطلع شوید.

با توجه به اینکه نمای ساختمان، قسمتی است که از هر سمت بیرون قابل مشاهده می‌باشد، بنابراین هرچه جذاب‌تر طراحی گردد، مخاطب را بیشتر و بهتر جذب خواهد کرد و این مسئله برای ساخت و ساز ویلا و آپارتمان در منطقه 5 اهمیت بسیاری دارد که ضمن تماس با رویال سازه پایدار از راهنمایی‌های مورد نیاز در این خصوص بهره‌مند خواهید شد.

بیشتر بخوانید : نمایندگی کولر گازی

طراحی نمای ساختمان در منطقه 1

طراحی نمای ساختمان در منطقه 5

طراحی نمای ساختمان در منطقه 5 و اصول معماری و ساخت و ساز، مسائلی می‌باشند که به یکدیگر گره خورده‌اند و مجموعه‌ای از مهندسان باتجربه و طراحان متخصص در کنار یکدیگر، خدمات طراحی نمای بنا یا طراحی داخلی و حتی طراحی پلان سازه را بر عهده می‌گیرند.

طراحی نمای خارجی ساختمان در ویلاهای مناطق گران قیمت، ارزش ملک را بالاتر می‌برند و برای انواع سازه‌ها، طراحی نمای بیرونی بر اساس سلیقه مشتری یا ایده‌های طراح  انجام می‌گیرد که در حال حاضر طراحی نمای ساختمان در منطقه 5 به صورت مدرن از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌باشد.

کارشناسان رویال سازه پایدار برای شما بهترین بستر را فراهم نموه‌اند تا حرفه‌ای‌ترین مشاوران طراحی ساختمان را در اختیار داشته باشید و به بهترین نحو ممکن پروژه را به اتمام برسانید.

شماره تماس: 09124409621